Meer verkopen door slimme marketingacties.

Arca Printers en Supplies

Home » Webdesign » Conversie optimalisatie webshop Arca
11

Screenshots

Details

Ter gelegenheid van het 30 jarig jubileum van Arca Printers en Supplies in Moerdijk passeerden in 2020 diverse acties. Tijdens de jubileummaand is het 30 jarig bestaan extra goed gevierd met een speciale jubileumactie. Bij besteding van iedere €100,- kreeg de klant namelijk een VVV Cadeaukaart ter waarde van €10,-. Wij verzorgden de marketing rondom deze acties.

Daarnaast hebben we in de winkelwagen een conversie verhogende tactiek gebruikt. Hier wordt namelijk direct het aantal te ontvangen cadeau kaarten getoond. Maar dat niet alleen, ook het nog te besteden bedrag voor een extra cadeau kaart wordt getoond. Zo wordt de klant gestimuleerd tot een hoger bestedingsbedrag.

KlantArca Printers & Supplies
DisciplinesWebdesign, Visueel ontwerp, Online Marketing
Live websitehttps://www.arca.nl/
11

Een actie met direct resultaat, de klanten worden er hebberig van en besteden hierdoor duidelijk meer.

Kimberley BolTeam Arca Printers & Supplies

Meer verkopen door slimme berekening.

Door middel van stroken in de winkelwagen met positieve bevestigende kleuren laten we duidelijk zien dat er een actie van toepassing is. Zo worden ook klanten die niet op de hoogte waren van de actie gestimuleerd tot het besteden van een extra bedrag. De stroken zijn dynamisch en laten steeds de actuele cijfers zien. De klant ervaart zo direct het effect van een hogere besteding.

11
11

Blijvende stimulans

Doordat de teller steeds door blijft tellen, ook nadat het nieuwe streefbedrag bereikt is. Wordt de stimulans om meer te besteden steeds opnieuw geactiveerd. De letterlijke woorden vanuit het sales team waren “De klanten worden er hebberig van en besteden hierdoor meer.”

Wilt u ook de conversie en besteding verhogen?

Informeer naar de mogelijkheden!