Matecs is al meer dan 50 jaar specialist op het gebied van metaalbewerkingen, laswerkzaamheden en het ontwerpen en ontwikkelen van onderdelen voor de bagger- & maritieme industrie. Ter ere van het 50 jarig bestaan is een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Aan ons de taak om de nieuwe huisstijl te vertalen naar alle online en offline marketing.
Een van de aspecten is de vernieuwde website. Stukje bij beetje pakten we de huidige website van Matecs aan. We werkte hier als het ware van binnenuit naar een nieuwe indeling en uitstraling toe. Een groot onderdeel daarvan is de online product catalogus. De nieuwe pagina’s helpen Matecs in de sales. De webpagina’s sluiten nu namelijk naadloos aan op de papieren leaflets die het sales team inzet tijdens verkoopgesprekken.
“Wij waren op zoek naar een partner voor de lange termijn. Gezien onze ervaringen met andere bureaus vonden we het moeilijk om een geschikte partner te vinden. Vanaf de eerste dag van de samenwerking is Buro Wartaal echter onze rechterhand op marketing vlak. Zo helpen ze ons nu met al onze marketing. Van tijdelijke campagnes, advertenties, rol banners tot fotografie en de optimalisatie van de website. Erg fijn om één aanspreekpunt te hebben waarbij wij volledig ontzorgd worden.”
Naast dat de focus op product en dienstverlening ligt, heeft Matecs ook altijd behoefte aan vakmensen. Om die te helpen vinden hebben we zowel online als offline een aantal nieuwe aansprekende vacatures vorm gegeven.
Wilt u ook inzicht in uw huidige communicatiemiddelen, kanalen en uitstraling van uw bedrijf. We komen graag eens langs om er samen naar te kijken. Zo ontdekken we precies wat u nodig heeft.